Garantie gebruikte artikelen
Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat je na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. 38 Dresses adviseert de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst goed te inspecteren. Wanneer de artikelen in gebruik zijn en je vindt productietechnische gebreken, deze graag zo spoedig mogelijk met uitleg en foto`s via email melden bij info@38dresses.nl. Binnen 3 werkdagen zullen wij een mogelijke serviceoplossing aanbieden. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn worden vakkundig gerepareerd of indien reparatie niet mogelijk is krijg je een vervangend artikel of in overleg geld terug. Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn: afgeven van kleur en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie, kapotte ritsen die niet direct na ontvangst geconstateerd zijn en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet verwijtbaar zijn.
De bovenstaande mogelijke serviceoplossingen zijn indicaties. De serviceoplossing geldt onverminderd de rechten en vorderingen die de wet aan de consument toekent. Verzending of ruiling zie het bovenstaande bij: Retournering (m.u.v. de bedenktermijn van 14 dagen).
38 Dresses Service
Wij zien graag dat je tevreden bent over het product en onze service. Bij de interne inkoopselectie word goed gekeken naar het productieproces en het gebruik van hoogwaardige en duurzame materialen. Door monitoring kunnen we vaak al veel mogelijke retouren voorkomen. Artikelen die terug komen worden gerepareerd en verkocht met de jaarlijkse outlet sale. Recyclen en milieu staan hoog in het vaandel bij 38 Dresses. Voor vragen, opmerkingen, klachten of tips kan je terecht bij de klantenservice via info@38dresses.nl. Het is namelijk voor jou en voor ons belangrijk dat je geheel tevreden bent.
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@38dresses.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. We zijn al jaren lid van WebwinkelKeur en de site wordt dan ook gecontroleerd door juristen op juistheid van informatie.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”