Ik wil in Groningen iets passen wat in Haren wordt verkocht, kan dat?
Yes, tuurlijk kan dat. Wat kun je doen? Onze webshop is de Etalage waar je – alles wat je wilt – uit kunt bestellen.
Een voorbeeld: Je woont in Groningen en wilt King Louie passen met een vest van Zilch. Je hebt gekeken en weet dat wij dat niet verkopen in de winkel in Groningen.
Je stuurt dan een mailtje naar info@38dresses en geeft aan welk artikel in welke maat je wilt passen.
Iedere maandag rijdt er iemand heen en weer naar de andere winkel om items te ruilen. Het wordt voor je naar Groningen gebracht en je krijgt een seintje als het binnen is om te kunnen passen.
Wil je dan toch een maatje groter of de andere kleur dan kun je dat ter plekke bestellen bij ons in de winkel. Je pint het aan de kassa, wij vragen je adres en nog dezelfde dag stuurt het andere filiaal het jurkje naar je huisadres.
Ik heb mijn webshop bestelling thuis ontvangen en wil ruilen, kan dat?
Ruilen is helaas niet meer mogelijk, wil je een ander artikel of een andere maat proberen, plaats dan een nieuwe bestelling via de webshop.
Wel kun je hierover een mailtje sturen, dat je een nieuwe bestelling plaatst omdat je een andere maat wilt kiezen. Wij zorgen dan dat de betaling van het geretourneerde artikel met voorrang wordt terug gestort.
Uitgesloten van retour en ruiling zijn panty’s die uit de verpakking zijn geweest en oorbellen.
Moet ik een retour aanmelden in mijn account?
Nee, dat hoeft niet. Ben je binnen de 14 dagen dan kun je gewoon je retour terug sturen naar de winkel in Groningen.
Terug sturen kan naar:
38 Dresses
Oosterstraat 16
9711 NT Groningen